چگونه بهترین خدمات سفارش محتوای متنی را پیدا کنیم؟

چگونه بهترین خدمات سفارش محتوای متنی را پیدا کنیم؟

farinush ch

منظور از محتوا، ساختاری است که از طریق آن اطلاعات و تجربیات مختلفی به مخاطبین منتقل می‌شود.

شما اگر می‌خواهید در هر پلتفرمی از جمله شبکه‌های مجازی و همچنین وب سایت‌ها پیشرفت کنید بایستی طبق اصول تعریف شده محتوا تولید کنید.

این کار تخصصی است و شما به تنهایی اگر اطلاعات و تجربه کافی را نداشته باشید، از پس آن بر نمی‌آیید.

محتوای متنی پایه و اساس تمامی محتواها می‌باشد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به همین دلیل شما باید به دنبال بهترین خدمات سفارش محتوای متنی برای وب سایت خود باشید.

در این مقاله، علاوه بر اینکه در رابطه با خدمات تولید محتوا صحبت خواهیم کرد، نکاتی مفیدی را نیز در رابطه با تولید محتوا در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

بهترین خدمات سفارش محتوای متنی

خدمات سفارش محتوای متنی شامل چه مواردی است؟

در چند سال اخیر، اهمیت تولید محتوای درست و اصولی چندین برابر شده است، به طوری که همه‌ی افراد در تلاطم این هستند که وب سایت خود را با محتواهای با کیفیت و جذاب برای مخاطبان خود آراسته کنند.

امروزه، شرکت‌های زیادی در سراسر کشور در زمینه‌ی تولید محتوا فعالیت می‌کنند که می‌توانید بخش محتوای سایت خود را به آن‌ها بسپارید.

به طور معمول، مهم‌ترین خدماتی که در زمینه‌ی محتوای متنی باید از یک شرکت سفارش بدهید، شامل موارد زیر است:

۱. عدم وجود کپی در محتوا:

حتماً از خدمات محتوای تالیفی که هیچ جمله‌ای در آن کپی نشده است، استفاده کنید؛ زیرا استفاده از محتوای تکراری نه‌تنها باعث پیشرفت وب‌سایت شما نمی‌شود، بلکه ممکن است نتیجه‌ای برعکس نیز داشته باشد.

2. رعایت نکات سئو پایه:

بحث سئو بسیار پیچیده است و تولید محتوا بخشی از آن به شمار می‌آید؛ به همین دلیل، نویسنده‌ای که محتوا تولید می‌کند، باید با برخی از اصول پایه‌ی سئو مانند کلمات کلیدی اصلی و فرعی، جذب مخاطب، روان و سادگی، عنوان بندی، نکات نگارشی و… آشنا باشد و آن‌ها را رعایت کند.

3. انتخاب تعداد کلمات درست با توجه به نوع محتوا:

محتوای متنی دارای انواع مختلفی است که هر یک دارای یک رنج مشخص از کلمات هستند. به عنوان مثال، وبلاگ‌ها طولانی هستند و تا 2000 کلمه هم ممکن است برسد، اما برخی از محتواهای محصول در حد 300 تا 500 کلمه هستند.

4. نظم در تولید محتوا:

یکی از مهم‌ترین نکاتی که رعایت آن باعث پیشرفت وب‌سایت شما می‌شود، زمان‌بندی درست برای منتشر کردن محتوا است. به همین دلیل، زمانی که قصد سفارش تولید محتوا دارید، گروهی منظم و دارای اخلاق کاری را انتخاب کنید.

5. تنها محتوای متنی کافی نیست:

باید بدانید که استفاده از محتوای متنی به تنهایی مخاطب را جذب نمی‌کند. همراه آن باید از عکس، گیف و… مناسب محتوا نیز استفاده کرد.

بهترین خدمات سفارش محتوای متنی

برای انتخاب بهترین خدمات سفارش محتوای متنی به چه مواردی دقت کنیم؟

 

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که خدمات مختلف تولید محتوا را ارائه می‌دهند؛ به دلیل همین تعداد، انتخاب بهترین گزینه برای کارفرماها کمی دشوار شده است.

در این بخش قصد داریم مهم‌ترین نکاتی که باید زمان انتخاب بهترین خدمات سفارش محتوای متنی به آن‌ها توجه کنید، را بیان کنیم:

• سابقه گروه تولید محتوا: بهتر است قبل از اینکه قراردادی را امضا کنید، نمونه‌های کارهای تولید شده توسط آن گروه را بررسی کنید.

تعرفه تولید محتوا: تعرفه شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

• زمان تحویل محتوا: در بحث تولید محتوا، زمان اهمیت زیادی دارد؛ به عبارتی، تمامی پروژه‌ها دارای یک ددلاین مشخص هستند؛ به همین دلیل، حتماً قبل از شروع همکاری در رابطه با زمان تحویل محتوا نیز صحبت کنید.

• نوع محتوا: درباره انتظارات خود صحبت کنید، تا شرکت تولید محتوا بر اساس آن، خدمات خود را به شما ارائه کند؛ اگر هم اطلاعات کافی را در این زمینه ندارید، می‌توانید از کارشناسان تولید محتوا کمک بگیرید.

 

بهترین خدمات سفارش محتوای متنی

چگونه می توانیم با پیدا کردن بهترین خدمات سفارش محتوای متنی، به کسب و کار خود کمک کنیم؟

در صورتی که با پیاده سازی اصول سئو، سایت خود را در موتور های جستجوگر بالا بکشید، درآمد شما نیز به طور خودکار بیشتر خواهد شد زیرا خدمات و یا محصول شما بیشتر دیده می شود.

تولید انواع محتوا یکی از بخش های جدانشدنی از سئو است، به عبارتی رتبه گرفتن سایت شما بدون تولید محتوای درست و اصولی ممکن نیست.

امروزه، به حدی محتوا اهمیت پیدا کرده است که نویسندگی و کسب درآمد از تولید محتوای متنی، به یک شغل مناسب و پر از طرفدار بخصوص بین جوانان، تبدیل شده است.

در این بخش، قصد داریم مهم ترین نکاتی را که یک نویسنده حرفه ای باید در تمامی محتوا های خود رعایت کند تا خدمات آن تبدیل به بهترین خدمات سفارش محتوای متنی شود، بررسی کنیم.

به طور کلی، نویسندگی شغلی است که نیاز به حوصله بالا دارد، یعنی افراد باید بتوانند به خوبی در رابطه با موضوعی تحقیق کنند، در ذهن خود اطلاعات را سیستم بندی کنند و سپس به صورت درست از تمامی اطلاعات در محتوا استفاده کنند.

برخی از مهم ترین خدماتی که نویسنده باید در تمامی محتوا های متنی به کارفرما ارائه کند تا محتوا بتواند برای وب سایت مفید واقع شود عبارت است از :

۱) انتخاب صحیح کلمه کلیدی اصلی و تکرار آن به تعداد مناسب

۲) انتخاب صحیح کلمات کلیدی فرعی و استفاده صحیح از آنها زیرا این کلمات برای لینک دهی داخلی و خارجی که یکی از مهمترین تکنیک‌های سئو سایت است، ضروری هستند.

۳) استفاده صحیح از اطلاعات موجود بدون کپی کردن جملاتی در محتوا.

۴) رعایت دقیق اصول نگارشی زیرا بدون علائم نگارش، متن خوانایی لازم را ندارد.

۵) نوشتن محتوای خوانا با استفاده از کلمات مناسب و جمله‌بندی صحیح.

۶) محتوا باید یک انسجام درونی داشته باشد؛ به عبارت دیگر، تمامی پاراگراف‌ها و جملات باید با یکدیگر در ارتباط باشند.

۷) پرهیز از گفتن بدیهیات و اضافه‌گویی.

۸) ساختار زبان فارسی باید در تمامی بخش‌ها رعایت شود.

با رعایت تمامی این موارد، احتمالاً محتوایی با کیفیت خواهید نوشت.

همچنین، اگر می‌خواهید برای وب سایت خود محتوا تولید کنید و دنبال بهترین خدمات سفارش محتوای متنی هستید، باز هم باید تمامی نکاتی که در این بخش ذکر شده را در ذهن داشته باشید.

 

بهترین خدمات سفارش محتوای متنی

نقش سفارش محتوای متنی در بهبود رتبه سایت

روزانه هزاران نفر هستند که از موتورهای جستجوگر مختلف، که پرکاربردترین آنها گوگل است، استفاده می‌کنند و عبارات مختلفی را در آن سرچ می‌کنند.

همچنین تحقیقات نشان داده است که بیشتر افراد فقط از دو یا سه وب‌سایتی که در ابتدا لیست به نمایش گذاشته شده است استفاده می‌کنند.

به همین دلیل، تمامی برندها به دنبال این هستند که در گوگل رتبه بگیرند و بیشتر به چشم مخاطب بیایند.

به تمامی اقداماتی که در این زمینه صورت می‌گیرد، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا سئو سایت گفته می‌شود.

تولید محتوای سئو شده یکی از اصول اولیه ارتقای رتبه است. طبق الگوریتم‌های گوگل، وب‌سایتی که بهترین محتوا را به صورت منظم منتشر کند، رتبه بالاتری به نسبت وب‌سایت‌های رقیب خواهد داشت.

به عبارتی، بالا آمدن بدون داشتن محتوای متنی درست غیر ممکن است! به دلیل همین، تقاضای بالا، امروزه شغل نویسندگی و تولید محتوا تبدیل به شغلی پرطرفدار شده است، به طوری که افراد زیادی در حال پول درآوردن از تولید محتوا هستند.

اما محتوای سئو شده چیست؟ به طور کلی، محتوایی که دارای ویژگی‌های زیر باشد، از نظر متخصص سئو تایید می‌شود:

  • درارا بودن کلیدواژه هدفمند
  • درارا بودن URL درست
  • Title Tag
  • Heading یا عنوان های درست
  • استفاده از تصاویر و ویدئو مناسب با متن محتوا
  • لینک‌های خارجی
  • لینک‌های داخلی
  • نگارش محتوای منحصربه‌فرد بدون کپی

بهترین خدمات سفارش محتوای متنی

تعرفه ی سفارش تولید محتوا به چه مواردی بستگی دارد؟

یکی از موضوعات مهمی که هم کارفرماها و هم نویسندگان بایستی قبل از تعریف پروژه در رابطه با آن صحبت کنند، تعرفه تولید محتوا است.

معمولاً بین تمامی شرکت‌ها در زمینه تولید محتوای متنی ساده یک تعرفه مشخص می‌شود و بیشتر شرکت‌های تولید محتوا از همان تعرفه استفاده می‌کنند و بسته به تغییراتی که محتوای مدنظر دارد هزینه بالا یا پایین می‌رود. به طور کلی مهم‌ترین عواملی که بر روی تعرفه محتوای متنی تاثیرگذار است، عبارت است از:

  1. نوع محتوا: بسته به اینکه محتوای شما در چه حد تخصصی است، تعرفه تغییر خواهد کرد. بدیهی است که هر چقدر محتواها تخصصی‌تر باشند هزینه نیز بالاتر خواهد رفت.
  2. تعداد کلمه محتوا: یکی از اصلی‌ترین معیارهایی که قیمت هر محتوا مشخص می‌شود، تعداد هر کلمه است.
  3. زمان تحویل: هر چقدر محتوا در زمان کمتری تحویل داده شود، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  4. کیفیت محتوا: بدیهی است که هر چقدر کیفیت یک محتوا بالاتر باشد، هزینه ای که کارفرما برای آن می‌پردازد نیز بیشتر خواهد بود. به طور کلی با در نظر گرفتن تمامی مطالب گرفته شده، قیمت هر محتوا به روش زیر محاسبه می‌شود.ابتدا کارفرما با در نظر گرفتن تمامی فاکتو ها از جمله میزان سختی، نوع محتوا، زمان تحویل و … برای هر کلمه قیمتی را مشخص میکند اگر نویسنده نیز قیمت را قبول کرد  این قیمت در تعداد کلمه ضرب میشود تا قیمت نهایی محتوا مشخص شود.

بهترین خدمات سفارش محتوای متنی

تفاوت سفارش محتوای متنی وبلاگ و فروشگاهی

چالش‌های تولید محتوا تمامی ندارد!

یکی از مشکلاتی که امروزه کارفرمایان زیادی را درگیر خود کرده است، یافتن نویسنده‌ای است که بتواند به خوبی هم محتوای وبلاگ بنویسد و هم از پس نوشتن محتوای محصول یا فروشگاهی برآید.

چرا که بیشتر نویسندگان مبتدی، فرق بین آنها را نمی‌دانند. منظور از محتوای وبلاگ، متنی است که اطلاعاتی را قرار است به مخاطب منتقل کند؛ به عبارتی، این محتواها برای جذب مخاطب به سوی وب‌سایت از طریق سرچ‌های مخاطب است.

به عبارتی، زمانی که کاربر عبارتی همانند ویژگی‌های خمیردندان خوب را در گوگل جستجو می‌کند، براساس رتبه‌بندی‌های موجود، تمامی وب‌سایت‌هایی که در این باره وبلاگی را در وب‌سایت خود قرار داده‌اند، بالا خواهند آمد و از این طریق، کاربر به وب‌سایت آنها منتقل خواهد شد. محتوای وبلاگ در دسته محتواهای عمومی قرار می‌گیرد.

اما در مقابل، محتوای محصول جز محتواهای تخصصی است که به صورت ویژه برای هر برند باید صورت بگیرد.

صداقت، مهم‌ترین فاکتوری است که در زمان نوشتن این محتواها باید به آن توجه کرد؛ یعنی بدون استفاده از اطلاعات اغراق‌آمیز و غلط، سعی کنید مشتری را جذب کنید.

بدیهی است که نوشتن محتوای محصول با وبلاگ متفاوت است؛ زیرا هر کدام هدفی را دنبال می‌کنند.

اگر وب‌سایتی خدماتی دارید، نیاز به نوشتن محتوای محصول ندارید و این نمونه‌ها برای فروشگاه‌های اینترنتی ضروری است.

مهم‌ترین تفاوت بین این دو محتوا نیز عبارت است از:

• وبلاگ کمی رنگ و لعاب دارد در صورتی که محتوای محصول بدون هیچ گونه اضافه‌گویی نوشته می‌شود.

• تعداد کلمه وبلاگ به 2000 و حتی بیشتر می‌رسد در صورتی که محتوای محصول خیلی کوتاه است و بین 300 تا 500 محدود می‌شود و نباید باعث خستگی مخاطب شود.

• محتوای وبلاگ در تمامی وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود، اما محتوای محصول مخصوص وب‌سایتی است که کالایی را به فروش می‌رساند.

• در محصول فقط باید به صورت ساده کالای مورد نظر معرفی شود، اما در وبلاگ می‌توانید از ضرب المثل، آرایه‌های ادبی و … نیز استفاده کنید.

آی سئو میتواند تمامی این خدمات را به شما ارائه دهد پس در صورتی که به دنبال بهترین خدمات سفارش محتوای متنی هستید ، آی سئو را از دست ندهید.

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است
×

گفت و گو با پشتیبانی

×